2013. október 10., csütörtök

Get it done in Baby!!

Shoune T. Focus T25 workout


 Gondoltam első bejegyzésem, a pont aktuális reményeim szerint mindennapos elfoglaltságomat mutatja meg. Igen, még lelkes és optimista vagyok, ami általában meg van az első két hétben, utána jönnek a kifogások a halaszthatatlan elintéznivalók, és voálá, megint punnyadva gubbasztok a gép előtt ,és ábrándozok a beachbody testről.

 Persze mindig megígérem magamnak, hogy kitartok egy program mellett, de hát csábítások vesznek körül minket, és az se segít a dolgon, hogy amikor neki fogok, rohadtul hosszúnak tűnik végig ugrálni 1 órát. Ez az oka annak, hogy folyton újabb és újabb videókra vadászom.



 Pár napja kezdtem el a Focus T25-t, Shoun T.-t alapból nagyon bírom, nem idegesít a hangja, tud lelkesíteni – azon, ha ő mondja, megcsinálom módon- nah meg helyes pofija van, és van, mit nézni rajta. Meg lehet kövezni, de akkor is lelkesebben nyomok rá a play gombra.
Ez a program 10 héten át tart, heti 5 alkalommal kell edzeni 25 percig. Vagyis, ha tényleg az az eredménye amit ígérnek, akkor világ legjobb edzése 25 percben.  És senki ne gondolja, hogy ez valami lightos ugri-bugri, nem, ez a majd meg döglesz a végére ugrálás. Mint, ahogy mondja a promó videóban, ennek minden perce kemény edzés, a pihenés meg marad az ágyba, éjjelre.
Vagyis ez az Alpha circle intervall edzése, egy kis táblázatban összefoglalva:
forrás: beachbody.com


És amikor ezt a kört teljesítettük jöhet a Beta circle.
Én úgy vettem észre, hogy az Alpha rész, az állóképességet fejleszti, megalapozza az izomcsoportokat, amiket a Beta edzés során csoportonként edzhetünk tovább, amellett, hogy közben a testünk egésze is átalakul. Youtube-on már több felhasználó töltött fel olyan videót, amin akár az egy hét alatt elért eredményeket csodálhatjuk, illetve általuk ösztönzést kaphatunk mi is, íme belőle:


Nekem nagyon tetszik, amikor láthatom, hogy az adott típusú mozdulatot még mennyi ideig kell csinálnom, kövezzetek meg ért, hogy a túlélésre játszom. Itt is ez a helyzet, közben még láthatod a visszaszámlálást az edzés idejéből, hogy mikor mondhatod: ó igen sikerült a franc esne bele.


Szóval gyerünk emberek 25 perc, nem a világ, ennyit egyhuzamban a tv előtt is ülünk, én amúgy is úgy csinálom, vagy a másik gépemen valami track listát berakok és pörgős zenét hallgatok. Mert sajnos itt is nagyon halkan megy a zene a háttérben, meg nem is annyira csípem őket. Vagy a másik eshetőség, tv bekapcs, elé rakni a gépet és miközben keményen eddzük hab testünket, bámulhatjuk valamelyik agysorvasztó Tv műsort. És aki még mindig kifogásokat keresne, hogy ő nem tudja ezt, vagy azt a mozdulatot megcsinálni, annak üzenem, ez most nem jött össze, itt van aki egyszerűsített mozdulatokat csinál, tessék felemelni az a koffert és csinálni. Mint, ahogy magamnak is szoktam mondogatni: 


Simi

1 megjegyzés:

  1. Ez annyira szánalmas, de ugyan ez történik velem is, ahogy az első bekezdésben írtad. 1 hónapig aktívat tornáztam, most meg arra is lusta vagyok, hogy takarítás közben a súlyzóimat megemeljem és a port töröljem le alóluk. :D

    Ez nagyon profi lehet, azt én is szeretem, ha tudom még meddig kell szenvednem. Nekem eddig a legjobban Jillian Michaels 30 Day Shred programja jön be, csak hát elég annyi, hogy 4 nap pihenőt csináljak és utána semmit.

    Kellene valami lelkesítő, meg rábeszélő videó is, ami addig nem hagy nyugodni, amíg újra nem kezdenem. :D

    VálaszTörlés